på tiden

känner att jag behöver berätta för er att jag lever, hehe.
fullt upp i skolan. har startat ett eget företag som får vissa jobbiga motgångar och tar upp väldigt mycket tid. va sjuk en dag från skolan = har missat en del, börjat med ett två veckors projekt om Karin Larsson, håller på att leta praktik plats i stockholm hos några stylister, snälla gode gud. ge mig en praktik plats i stockholm! måste göra någon idrotts läxa, måste städa lägenheten som ser ut som ehm ja rent ut sagt förjävlig, måste diska bort mitt berg av disk och hinna med att åka hem till leksand och träna, jag har liiite mycket att göra men jag lever! hinner inte ta några outfitsbilder, tråååk så därför får ni en gammal bild!
ciao ciao!!
sensommar outfit
ge mig sommar iegn och brun hy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0