Fetis måndag

Kom hem från stan för en liten stund sen. Lovisa och jag har haft en lyxmåndag. Käkade först Kina mat på en restaurang och sedan efterrätt på piacetto. Lagomt arg lilla jag va i morse då! Jag va skit trött för att jag har gått up tidigt hela förra veckan och jo bg. Hela helgen, så gick jag upp halv sju för jag sov hemma i Leksand och skulle ta bussen till Falun och sen så får jag reda på att vi börjar fucking klockan tio. Förbannad tjej! Men det blev lite bättre när jag Sofie Fredrik Casper och oliwer gick till waynes och tog en fika innan det var dags för mig att gå på italienska. Gick ovanligt bra idag, bra jobbat Emelie! Nu ska jag packa väskan för i morgon åker jag hem till Leksand igen för att gratulera min fina vän Julia som fyller år. Kände att det blev lite mycket text nu så jag säger arrividerci och slänger in lite bilder från kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0