oops!


hoppsan, jag lovade ju att jag skulle lägga in bilder på vad jag gjorde i förrgår, hehe tiden går fort när man har kul! jag va iaf ledig i förrgår så det här va vad jag gjorde

hängt vid poolen, och det resulterade en bränd emelie (Y)
gårdagen ville man ju bara glömma! vid tolv tiden kom jag hem till samme och skulle precis hoppa i poolen men telefonen ringde precis, (chefen) hon frågade varför jag inte va på jobbet, jag ba men jag jobbar inte? då sa hon att det stod på schemat på jobbet att jag jobbade fast hon hade glömt en liten grej, nämnligen skriva det på mitt schema!!!! så då fick jag lov att gå upp från poolen på en gång och åka och jobba! skit grejer!! men efter jobbet drog jag och familjen nilsson till skutan och käkade middag efter blev dte vattenskoter med älskling. så dagen blev hel okej ändå. eller iaf eftermiddagen!

idag jobbade jag, skulle egentligen slutata halv 8 men jag fick gå kl 3!! hur glad blir man inte då? så då drog jag hem till samme så vi drog ner till siljan sen och åkte lite vatten skoter, hur kul som hellst :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0