Tack!

alltså jag tackar den mäniskan som kom på flygplanet!
istället för att åka buss från öland till stockholm som tra typ 8 timmar så flög jag och jullan tog knappt 45 minuter!! så himla skönt kändes som att man va i luften i typ 15 minuter..
så nu sitter jag i bilen på väg hem till leksand från stockholm dags att återgå till vardagen...

innan vi flög från kalmar så kikade vi runt i massa affärer, jag hitttade nästan inte ett enda plagg jag tyckte om och om jag tyckte om det så fanns det bara stora storlekar, värdelöst! behöver verkligen uppdatera min garderob med massa fräscha sommar kläder känner jag.

ska ta och mysa ner mig i kudden nu och sova lite.ha det bra! // Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0