falun/sunannäng

japp, va då ett tag sen. sitter just nu hos samme med min älskade vän sofie! gårdagen va mys, åkte till falun efter jobbet med sofie och så mötte vi upp lovisa. tog en kvällsfika och kikade runt lite på stan och på vägen hem blev det ett dopp i vattenspridarna (Y) dagen till ära så käkade jag, sofie, lovisa och hanna lite lunch, super gott! sedan drog vi hem till lksand igen och åkte vattenskoter och ring med samme, hans bror inklusive några kompisar till han, as kul! vilken jävla crash jag och sofie va med om. hahah! nu är det dags för ett dopp i poolen med sofie och samme och lite middag på det och en tidig kväll eftersom jag och samuel drar till stockholm i morgon över helgen. mys! puss och kram och nyp i stjärten // Em och sofie :)

slänger in en söt liten samuel så ni får nått gulligt att kika på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0