en evighet

hallå där människor, heheh glömde bort att jag hade en blogg. har inte hänt speciellt mycket på senaste tiden. jobb jobb jobb och tråk. fast igår var jag ju i och för sig ute med mina bröder, helt okej kväll. roligast va nog när jag och stefan kom hem och kom på att det avr första gången vi inte behövde smyga in i huset efter en utekväll eftersom mamma och pappa e på kryssning. så vi satte musiken på högsta volym och började dansa och sjunga, laga fyllekäk och satt och snacka ända tilsl soluppgången. idag åkte vi till falun och kikade lite på stan, inte så mycket utbud nu, bara rea överallt! sen blev det en lunch/middag på pitchers sedan en sväng till min lägenhet för att säga hej och hämta lite grejer. ska ta att dra ut och gå en sväng nu som va sjukt länge sen sist! varit förkyld i över tre veckor nu! med skiten börjar ge sig lite nu.

imorgon kommer min älskade vän hem! tre veckor utan dig är som ett år utan godis= in i helvete jobbigt :P

du är så fin min älskade underbara vän! längtar tills jag får träffa dig:)

nej nu är det dags att ge sig ut!
tipsar om två sköna låtar
Ron Pope: i'm yours och i don't mind if you don't mind



hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0